سه‌شنبه، اسفند ۱۳

گذر نامه اي براي سفر به زندان




در بامداد روز11 يكشنبه اسفند ماه آقای بدیع الله ابوالفضلی به اداره گذرنامه شهرستان تنکابن احضار و علیرغم مشخص نشدن درخواست استیناف او از دادگاه، دستگیر شد و برای اجرای حکم 2 سال حبس، به زندان تنکابن منتقل گردید
در روز شنبه 10 اسفند ماه مامورین اطلاعات شهر تنکابن به محل کار او رفته و از او می خواهند که فردای آن روز جهت پاره ای توضیحات به اداره گذرنامه تنکابن مراجعه نماید و او در 11 اسفند ماه به همراه همسر خود به اداره گذرنامه که جنب فرماندهی نیروی انتظامی تنکابن قرار دارد مراجعه نمود ودر همان محل دستگیر شد.. .
وي در تاریخ ۸ دی ۱۳۸۷ به اتهام «فعاليت در جامعه بهائی» ، «تبلیغ بهائیت و اقدام علیه جمهوری اسلامي»، «تبلیغ سری مسلمانان از طریق ارائه کتابها و مواد بهائی به آنها» به دو سال زندان محکوم شد. بديع الله ابوالفضلي در تیر ماه سال ۱۳۸۷ در محل کار خود بوسیله یکی از مأمورین وزارت اطلاعات و به دلائل بی اساسی که به شغل او مربوط مي شد و نه اعتقاد وي، دستگیر شد و ۲۹ روز در زندان انفرادی بسر برد. در این مدت، هشت بار، با بی حرمتی و فحاشی، از او بازجوئی به عمل آمد. طی بازجوئی، سئوالات بسیاری در مورد نظام اداری بهائی، فعالیتهای بهائی و علاقمندان به این آئین مطرح شد. اولین دادرسی ایشان در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۸۷ در دادگاه تنکابن تشکیل شد و اتهام او "اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی" تعيين گرديد و به طور شفاهي به وي ابلاغ شد. اين در حاليست كه هيچگونه مدرك كتبي به دست او داده نشد. آقای ابوالفضلی همان روز با ارائه وثیقه به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان آزاد شده بود تا آنكه در روز يكشنبه 11 اسفند دستگير و به زندان برده شد..

هیچ نظری موجود نیست: