یکشنبه، اردیبهشت ۶

بی مهری در مهر شهر

سحرگاه روز یکشنبه 6 اردیبهشت ،تنی چند از نیروهای اطلاعات تهران به همراه یکی از مامورین اطلاعات کرج، اقدام به دستگیری شهرام صفاجو، ساکن فاز 4 مهر شهر نمودند. ساعت 7 صبح هنگامی که شهرام صفاجو برای رفتن به محل کار خود از منزل خارج شد، توسط نیروهای اطلاعات که ازپیشتر در انتظار وی بودند، دستگیر گردید. سپس نیروهای امنیتی به همراه نامبرده به منزل وی داخل شده و با نشان دادن حکم شروع به تفتیش کامل منزل نمودند.
پس از در هم ریختن تمام اشیای منزل، کلیه گوشیهای موبایل اعضای خانواده، کتابها و جزوات و سی دی های مربوط به آیین بهایی و حتی تعدادی از سی دی های متفرقه نظیر نرم افزار ، آهنگ و فیلم، 2 عدد لپ تاپ ، یک عدد کیس، و پاسپورتهای افراد خانواده را به یغمابرده و سپس شهرام صفا جو را به همراه خود به محلی نا معلوم بردند
در بعد از ظهر همین روز طی تماسی تلفنی با خانواده، عنوان نمودند که او در کرج زندانیست
هجومهای سحرگاهی نیروهای امنیتی به در منزل افراد که در اکثر مواقع در خواب هستند جز ایجاد تشویش و اضطراب در اعضای خانواده هدف دیگری ندارد. جالب توجه است که مسئولین امنیت کشوراین چنین امنیت خانواده های بهایی را بر هم می زنند؛ در حالی که می دانند هیچ بهایی تا به حال از ایشان نگریخته یا بر علیه ایشان اقدامی صورت نداده است. .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جمهوری اسلامی 7 نفر یاران ایران را یک سال است که در زندان گروگان گرفته و حتی پس از اعلان تعطیلی کار محدود خادمین در شهرهای مختلفه قصد مقابله با یک یک بهائیان ایران را دارد!اگر چه جمهوری اسلامی نشان داده در نابودی دگر اندیشان صبر و حوصلهء زیادی دارد و بآرامی به ظلم و ستم خود بر بهائیان و دیگر بی گناهان ادامه می دهد و لابد خود را هشیار و زیرک نیز می داند، اما از یک چیز غافل است! از آیات مبارکهء قران مجید که در آن اشاره شده صبر خدا هم زیاد است و ظالمین را به این جهت مهلت می دهد که تا آنجا که می توانند ظلم کنند، و سپس بموقع خود که خوب باطنشان بر همگان آشکار و روشن و هویدا شود، ریسمان قهرش را چنان می کشد که به چشم ظاهر و باطن ببیند که قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست.
البته اینها چیزی است که در قران آسمانی نوشته و جزء وظایف محتومهء الهی است که خودش بر خودش فرض فرموده و منتظر دستور کسی نخواهد بود. اما وظیفهء بهائیان کما کان تا ظهور بعد از دیانت مقدس بهائی آن است که برای ظالمین دعا کنند و اگر آنان به بهائیان زهر مدام می دهند، بهائیان شهد مصفا بخشند. یک یک بهائیان با جان و دل آمادهء تیغ بیدریغ جمهوری اسلامی بوده وهستیم. بیش از 300000نفر را باید دستگیر کنند! این 300000نفر به جان و دل می گویند:
گر تیغ بارد در کوی آن ماه/ گردن نهادیم الحکم للّه.
آه یک فحش، یک انتقام، یک مقابله به مثل را بر دل جمهوری خواهیم گذاشت! جمهوری اسلامی ایران خواهد فهمید مظلومیت مظلومین بر نیروی ظلم ظالمین غلبه داشته و دارد.عشق و گذشت بر کینه و بغض پیروز خواهد شد.
آغوش بهائیان برای ظالمین نیز باز است. آیا کسی در میان ظالمین هست که بفهمد بهائیان چه می گویند و به چه اعتقاد دارند؟!...........

ناشناس گفت...

هوالله ای خدای مهربان، یاران در کشور ایران اسیر ستمکارانند و مُبتلی در دست هر جاهلی نادان. ای پروردگار، کار گنه کاران را مپسند و دست تطاول ظالمان را کوتاه فرما. نفوس را هدایت کن و بدخواهان را خوشخو فرما. ظالمان را عادل کن و لئیمان را بیدار نما. اسیران نفس و هوی را آگاه کن و مقیّد غل و بغضا را رهائی بخش، تا یارانت در مهد امن و امان آسایش یابند و از دست درندگان خلاصی جویند و به آنچه سزاوار درگاه احدیّت است قیام نمایند. توئی مقتدر و توانا و توئی عزیز و کریم