جمعه، تیر ۱۹

بازداشتها در بوشهر


پیرو بازداشتهای گسترده بهاییان، اسدالله جابری و پسرش عماد جابری، در روز پنجشنبه 18 تیر ماه در بوشهر دستگیر شدند. ساعت 11:30 صبح افرادی با لباس شخصی که خود را مامور وزارت اطلاعات معرفي نموده‌اند، به محل کار اسدالله جابری در بوشهر مراجعه کرده و از وی خواستند به همراه همسرش به منزل رفته تا به تفتیش منزل ایشان بپردازند. این جستجو از ساعت 12 تا 15 بعد از ظهر و بدون ارائه حکم قضایی صورت پذیرفت و در نتیجه آن کلیه وسائل شخصی از جمله کتب، سی‌دی‌ها و نوارهای ویدئو، کیس کامپیوتر، لپ تاپ، موبايل و دیگر وسایل خانواده جابري ضبط گردید. از وضعیت این دو بازداشتی خبری در دست نیست.
اسدالله جابری و پسرش به اداره اطلاعات منتقل گردیدند. در ضمن ماموران در ساعت 15:30 به منزل فریده جابری هجوم برده و کتاب‌ها، سی دی ها، کیس کامپیوتر و دیگر وسایل شخصی را ضبط نموده و وی را مجبور کردند که روز شنبه 20/4/88 خود را به اداره ی اطلاعات بوشهر معرفي نمايد.

تفتیش و هجوم در بوشهر به همین دو مورد ختم نمی گردد بلکه مامورین امنیتی در ساعت 19:30 به منزل پرهام رنجبر ، در ساعت 20 به خانه بهرام زارعي و در 20:30 به منزل عباس زارعي یورش بردند البته مامورین به علت عدم حضور بهرام زارعی موفق به تفتیش منزل وی نشدند.
.

هیچ نظری موجود نیست: