یکشنبه، مهر ۱۹

بر زبان آری! در عمل نه!

قربانعلی دری نجف آبادی بار دیگر بر علیه بهاییان لب به سخن گشود. وی چندیست از سمت دادستان کل کشور به نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نیز امام جمعه اراک تغییر رتبه داده است.
او در روز شنبه 18 مهر ماه در جمع بانوا ن استان مرکزی به ایراد سخنانی درباره " بهاییان" پرداخته و فعالیتهای جامعه بهایی را با عناوینی چون" حرکتهای مرموز"، "جنایتکارانه" ، " خائنانه" و " جریان انحرافی" توصیف کرده است. امام جمعه اراک راه مقابله بااین جریان را تبعیت از ولایت فقیه و پررنگ نمودن اسلام ناب محمدی ذکر کرده.

به دستور آقای دری نجف آبادی در اسفند ماه 1387 تمام "جمعهای خادمین" که پس از تعطیلی تشکیلات سال 62 درایران به اداره امور جامعه بهایی می پرداختند، غیر قانونی و تعطیل اعلام شد. وی در سخنانی باور ناپذیر و دور از واقعیت، برخورد جمهوری اسلامی با بهاییان را " در نهایت رافت و محبت اسلامی" قلمداد کرد و اظهار داشت که ایران، بهاییان را از " تمام امکانات و حتی بیش از حد" بهره مند ساخته. او این سخنان را چندین بار بر زبان آورد و بهاییان را با القاب توهین آمیزی چون" جاسوسان اسرائیل" یا " خائنان به ایران" خطاب کرد.

این در حالیست که ایران بسیاری از حقوق اولیه شهروندی را از بهاییان دریغ داشته و از رسانه های وارونه اش به دروغ پردازی درباره آنان می پردازد و عجب در این است که کسی مسئول اجرای عدالت در ایران می گردد که درباره زندانیانی که هنوز حکمی برایشان بریده نشده با کمال بی عدالتی به تهمت و افترا لب می گشاید؛ دیگر معلوم است که وضع محاکمه و دادگاه و دادنامه ها در ایران به چه ترتیب خواهد بود؛ زیرا که اول شرط قضاوت، انصاف و اول شرط انصاف، دوری از حب و بغض و تحقیق حقیقی دور از جانب داری و تعصب است و این مفاهیم اگرچه بر زبان مسئولان خوب می گردد اما در باور و عمل ایشان، خیر.
برای موارد مشابه می توانید به اینک های زیر توجه نمایید:
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/02/blog-post_24.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/03/blog-post.html

هیچ نظری موجود نیست: