شنبه، آذر ۱۴

ماسک فرهنگی برای مقابله با بهاییان

بی گمان یکی از ابزارهای ستیز جمهوری اسلامی ایران با بهاییان، جنگ افزارهای فرهنگی نماست؛ ولی غافل از اینکه نه فرهنگ جولانگاه جنگ و خشونت است و نه بهاییان ابزارشان بوی پیکار می دهد.
از آنجا که حکومت ایران حکومتی تمامیت خواه است و تمام رسانه ها، محیطهای اموزشی و هر بازار عرضه فرهنگی را در قبضه دارد، تا می تواند، موشک تهمت و تانک دروغ و شمشیر ناجوانمردی به میدان می آورد تا بتواند اذهان مخاطبان را با تبلیغات یک سویه خود بیالاید و قوای محرکه تحقیق را در آنها فلج کند یا شور کسب حقیقت از منابع معتبر را در ایشان بخشکاند.
در راستای این هدف، دی وی دی جدیدی به نام " بیرق تباهی" بر ضد آیین بابی و بهایی تهیه شده است.این دی وی دی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 آذر به همراه دعوتنامه ای برای حضور در مراسم عید غدیردر شهر مشهد پخش شده است .
این دست فعالیتها، مدارس، منابر، نمایشگاههای کتاب، روزنامه ها، سایتها و کتابفروشیها، رادیو و تلویزیون ایران را پر کرده است و سعی در آن دارد که مطالب غیر واقعی یا واقعیت نمایی شده را به خورد مخاطب خود دهد.
البته مشکل توتالیتر بودن همین است که وقتی اعتماد ملت از دولت، سلب شد، تمام تولیدات فرهنگی و اجتماعی سرچشمه گرفته از آن نیز زیر سوال می رود تا چه رسد آن را مورد قضاوت یا مبنای تفکر و شیوه اندیشیدن خود سازند!!
نمونه اینگونه فعالیتها به طور گسترده و خاص در تهران، سمنان، مازندران، مشهد،آذربایجان غربی، اصفهان، شیراز و کرمان قابل مشاهده است ولی سایر مناطق را نیز بی بهره نگذاشته است.
برای موارد مشابه می توانید به لینکهای زیر توجه نمایید:

http://khabarnavard.blogspot.com/2009/10/blog-post_13.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/10/blog-post_10.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/09/blog-post_13.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/07/blog-post_18.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/06/blog-post.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2009/03/blog-post_8655.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2008/11/blog-post_10.html

هیچ نظری موجود نیست: