پنجشنبه، دی ۱۷

ایران در حصار میله ها! حکم زندان بهاییان همدان




در ادامه اعلام حکم تعداد زیادی از زندانیان سیاسی و بهاییان، دادگاه دو تن از بهاییان همدان برگزار شد.
دادگاه صهبا خادمی و سرور سروریان که پیش از این دستگیر شده بودند در اول دی ماه برگزار شد و در 9 دی ماه حکم دادگاه به وکیل و خود این دو نفر اعلان گردید.
این دو دختر به اتهام " تبلیغ بهاییت" به 1 سال زندان محکوم شدند.
بر طبق قانون، ایشان می توانند تا 29 دی ماه یعنی 20 روز پس از اعلام حکم، تقاضای تجدید نظر نمایند.
صهبا خادمی 24 ساله در 15 فروردین ماه سال جاری توسط نیروهای لباس شخصی در همدان دستگیر شد و چند روز مورد بازجویی قرار گرفت.
سرور سروریان 25 ساله نیز در 22 فروردین 88توسط مامورین اطلاعات در منزل خود دستگیر شده و منزلش توسط این افراد مورد تفتیش قرار گرفت. سپس خود او را برای بازجویی به زندان همدان منتقل نمودند.
به نظر می رسد معدن جدید آهن در ایران کشف شده است یا مسئولین در پی خریدن زمین کشورهای مجاورند تا آهنها، میله شوند و زمینها، زندان. تا خاک ایران زخمی از فروکوفتن میله های زندان در پیکرش شود و تمام سرزمین آزاده مردمان، تهی از آزادی.
هر روز احکامی ناعادلانه تر از پیش. هر روز زندان و اعدام و شکنجه و بازداشت و یورش. هر روز اعلام احکام ناعادلانه.

* تصویر سمت راست: سرور سروریان
تصویر سمت چپ: صهبا خادمی

۱ نظر:

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.