پنجشنبه، بهمن ۱

دستگیری های جدید در بابلسر!

در ادامه حملات و دستگیری های گسترده به جامعه بهایی ایران، دو تن از بهاییان ساکن بابلسر بازداشت شدند. شهرام مودت و هدی فلاح در روز سه شنبه و چهارشنبه 29 و 30 دی ماه توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
مامورین اطلاعات این شهرستان روز 29 دی ماه به تفتیش منزل شهرام مودت پرداخته و سی دی ها، کتب و عکسهای مربوط به آیین بهایی را با خود بردند. آنها همچنین کیس کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه ماهواره این خانواده را ضبط کرده، اقدام به پاره نمودن تصاویر مورد احترام این افراد نمودند.
فردای آن روز در آخرین روز دی ماه، این مامورین، منزل هدی فلاح را مورد بازرسی قرار داده و کتب و سی دی های مربوط به آیین بهایی را خارج نمودند. در ضمن خود هدی فلاح نیز دستگیر شده و 3 ساعت مورد بازجویی نیروهای امنیتی بابلسر قرار گرفت و در همان روز آزاد گردید.
در هفته پیش از این، تعدادی مامور مسلح به منزل یکی از بهاییان بهنمیر واقع در شهر بابلسر که در آن یک جلسه جوانان بهایی برقرار بود، حمله کردند و با ایجاد رعب و وحشت، فرمی حاوی ستون مذهب را به آنان داده تا پر کنند. در این روز هدی فلاح و شهرام مودت نیز حضور داشتند و مسئول اداره جمع بودند. مامورین به ایجاد حکومت نظامی در آن محل بسنده کرده، کسی را دستگیر نکردند؛ اما هفته بعد به منزل دو تن نامبرده یورش بردند.
چندی پیش نیز در تنکابن-یکی دیگر از شهرهای استان مازندران- به دو ضیافت بهاییان حمله شد و ضمن برخورد نا مناسب با افراد حاضر در منزل، وحید اسماعیل زادگان دستگیر گردید.این در حالیست که وی از آن زمان تا کنون هیچ ملاقاتی با خانواده خود نداشته است.

هیچ نظری موجود نیست: