پنجشنبه، اردیبهشت ۳۰

نمایشگاه بافتنی های دولت ایران!

در ادامه برپایی سمینارهای دروغ بافی بر ضد بهاییان و اعتقااتشان، دولت ایران اقدام به برگزاری چند سیمنار دیگر نمود. به نظر می رسد این سیل جاری رو به فزونی، 3 گروه عمده را نشانه گرفته است.
در مصاحبه سایت جرس با یکی از چهره های بنام دراویش گنابادی در برون از مرزهای ایران با نام" مصطفی آزمایش" مطالب جالبی در ارتباط با این عملکرد رو به گسترش دولت ایران، پدیدار می شود:
" در ابتدای زمامداری احمدی نژاد در دولت نهم، یک مرکزی تاسیس شد و در این جا به طور سالیانه اشخاصی که غالبا ائمه جمعه و جماعات شهرهای مختلف هستند به زعامت یک شخص به نام شیخ محمد یزدی که نایب رئیس مجلس خبرگان هم هست جمع می شوند و در ارتباط با جریان های مختلف اعتقادی اعم از اقلیت های مذهبی یا هرگونه قرائت های متفاوت از اسلام با قرائت حکومتی، تشکیل جلسه می دهند تا سیاستگذاری کلی در کشور انجام دهند و آن تصمیمی که توسط این مرکز گرفته می شود برای تمام دستگاهای اجرایی و قضایی واجب الاجراست. در آخرین جلسه که اینها برگزار کردند گفتند که بزرگترین وظیفه دولت دفاع از مرزهای عقیدتی هموطنان مسلمان ایران است و به همین دلیل هر نوع نگرش و هر نوع مکتب و قرائت که با قرائت رسمی و جاری حکومت از اسلام انطباق نداشته باشد باید برچیده شود به این بهانه که باید از مرزهای عقیدتی هموطنان مسلمان دفاع شود . در این جلسه چهار کمیسیون تشکیل دادند که این کمیسیون ها هر کدامش به یک نحله مذهبی می پردازد و هدف نهایی عبارت است از: ریشه کن کردن تسنن در ایران به بهانه مبارزه با وهابیت، ریشه کن کردن تصوف به بهانه درک نادرست از ولایت، ریشه کن کردن بهاییت به این بهانه که پایگاه اصلی بهاییت در حیفای اسرائیل است و اینها جاسوس هستند و ریشه کن کردن عرفان های جدید که به ایران آمده به بهانه شیطان پرستی."
در حقیقت دولت ایران به منظور از میان بردن هر گونه اندیشه ای به جز شیعه معتقد به ولایت فقیه، اقدام به سمپاشی بر ضد آنان می نماید. گرچه مخالفت با آیین بهایی محدود به حکومت جمهوری اسلامی نیست و ایران پر خشونت قاجار و تا حدی پهلوی دوم نیز خاطرات تلخی از آزار و شکنجه و دروغ پراکنی بر ضد شهروندان بهاییش دارد، اما شدت دروغ و آزار و مکر و نیرنگ این 30 سال، روی دیگر دوران را سفید کرده است.

بنابر برگزارش ایکنا، نشستی از سلسله نشستهای " صهیونیسم شناسی" امروز 30 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود. این سمینار با عنوان " بهاییت و شیطان پرستی" به سخنرانی " فردی به نام "موسوی" اقدم به دعوت دانشجویان و طلاب نموده است.اين نشست‌ها با همكاری فرهنگسرای انقلاب، بسيج دانشجويی علمی ـ كاربردی، مجتمع فرهنگی هنری اسوه و مؤسسه نور قدس برگزار می‌شود.

در ادامه ، همایش دیگری نیز در گرمسار از شهرهای استان سمنان تشکیل شد.حجت الاسلام ولی الله مصائبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر در 29 اردیبهشت ماه به بررسی علل گسترش فرقه های انحرفی در ایران پرداخت و راهکار را "براي جلوگيري از اشاعه و گسترش فرقه‌هاي انحرافي در ميان جوانان استان" این گونه بیان کرده که " بايد تلاش كرد تا چهره واقعي اسلام براي آنها آشكار شود." وی روی کلامش را به سه گروه "وهابیت"، گنابادیه"
و بهاییت" کرده است. در واقع سنیان، عرفا و بهاییان . این مسئول دولتی، در این سخنرانی به اتهامات بی اساس و تهمتهای ناجوانمردانه به بهاییان پرداخت و با تکرار حرفهایش اقدام به تحریک احساسات مخاطبان خود کرد.
عجب آنست دولتی که قدرت مطلق به همراه تمام ابزار رسانه ای ، فرهنگی، امنیتی، آموزشی و ... را در دست دارد هنوز ادعا می کند که از پیاده نمودن اسلام ناب محمدی عاجز است و انگشت حسرت به دهان می گزد که استکبار و بهاییان و سنیان و عرفا و ... مانع شناسایی این گوهر شده اند.

شگفتا که دولت توتالیتر ایران هیچ موقعیتی را حتی یک بار به بهاییان نداده تا اجازه بیان عقاید خود را نمایند و کردارش چون فردی ست که در کوه فغان برآرد و از صدای بازگشتی خود به شعف آید و قهقهه سر دهد و فکر کند هیچ صدا و فکر و اندیشه دیگری در عالم نباید وجود داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست: