سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۱

ادامه سمینارهای دروغ بافی!

در ادامه برپایی سمینارهایی برای تحریک مردم و مسموم نمودن اذهان ایرانیان، سه سمینار دیگر برپا شد. علاوه بر برگزاری این جلسات، در نمایشگاه کتاب امسال بیش از سالهای گذشته، انتشارات ضد بهایی به چاپ و فروش داستانهای دروغین خود درباره بهاییان و اعتقاداتشان پرداختند.
اولین همایش گفتمان دینی گرمسار در 14 اردیبهشت ماه برگزار گردید. حجت الاسلام مصائبی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرمسار، در این همایش وهابیت ، بهاییت و دروایش گنابادی را از فرقه های نوظهور خواند که قصد مقابله با اسلام و ایران را دارند و به طور اختصاصی در مورد هر کدام توضیحاتی ایراد کرد.به نظر می رسد مخاطبان این گردهمایی، از اقشار مختلف بوده است.

شنبه 17 اردیبهشت ماه، گردهمایی دیگری در شهر خمین از توابع استان مرکزی برگزار گردید. در این جلسه باعنوان " فرق و نحله های انحرافی" وحید حاجی آقا زاده زمام سخن را به دست گرفت و بخشی از سخنرانی خود را نیز به " بهاییت" اختصاص داد.

به گزارش ایکنا جلسه دیگری در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم و فنون دریایی خرمشهر با عنوان " بهاییت در ایران" تشکیل
گردید. این گردهمایی به سخنرانی بیات و در دوشنبه 18 اردیبهشت ماه برپا شد. مخاطب این سمینار دانشجویان دانشگاه شهید چمرانخرمشهر بوده اند.
برگزاری این سمینارها به خصوص در شهرهای کوچک که مردم امکان کمتری برای تحقیق و یافتن حقیقت درباره بهاییان و باورهایشان را دارند، به منظور آسیب پذیر نمودن این مناطق صورت می گیرد. این سیاست ناجوانمردانه، چندیست که با هجوم به منزل بهاییان شهرهای کوچک، تخریب گورستانها، پلمپ مغازه و آتش زدن محل کار و محصولات کشاورزی یا باغهایشان، به صورت علنی درآمده است.
برای پی گرفتن روند این سیاست دولت می توانید لینک های زیر را دنبال کنید:
http://khabarnavard.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2010/04/blog-post_22.html

هیچ نظری موجود نیست: