چهارشنبه، تیر ۲۳

شروع حکم داور نبیل زاده!


از یک روز گرم تابستانی شروع می شود و تا یک روز گرم تابستانی در 5 سال دیگر ادامه خواهد داشت. داور نبیل زاده هم روانه زندان می شود. سرایی آهنین که در 5 سال آینده سرپناه اوست و میزبانانی نه چندان مهربان.
به گزارش خبرگزاری رهانا،روز گذشته 22 تیرماه حکم داور نبیل زاده آغاز شد. این شهروند بهایی به اتهامات بی اساس "تبليغ عليه نظام جمهوري اسلامي،اقدام عليه امنيت داخلي كشور با عضويت و فعاليت در تشكيلات فرقه ضاله بهائيت، تبليغ وارتباط با بيگانگان پس از مسافرت به خارج از كشور،برگزاري اجتماعات غير قانوني، نشر و توزيع سي دي و كتب ضاله بهائيت" در دادگاه مشهد به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است. همزمان با او 4 بهایی دیگر ساکن مشهد، با اتهامات مشابه به 5 سال حبس و 4 تن دیگر به 2 سال، محکوم شدند.
دستگیری وی در شرایطی صورت می پذیرد که دختر او نورا نبیل زاده نیز در زندان مشهد به سر می برد. این دختر 23 ساله در حالی که با دوستان خود مشغول اجرای برنامه موسیقی برای کودکان یک پرورشگاه در مشهد بود، بازداشت شد. میزان ترس مسئولین ایران به حدی رسیده که اجرای موسیقی برای کودکانی بی سرپرست، توسط بهاییان، " تبلیغ بهاییت" عنوان می شود.
برای اطلاع از موارد مشابه می توانید به لینکهای زیر مراجعه کنید:
http://khabarnavard.blogspot.com/2010/04/blog-post_30.html
http://khabarnavard.blogspot.com/2010/06/blog-post_24.html

هیچ نظری موجود نیست: