جمعه، شهریور ۲۶

این بار اخراج 15 دانشجوی بهایی از سازمان مدیریت صنعتی اصفهان!


در ادامه روند بهایی آزاری، بیش از 15 تن از دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی اصفهان، به دلیل اعتقاد به دیانت بهایی از ادامه تحصیل محروم شدند. تعداد زیادی از این افراد در ترم های آخر یا در حال اخذ مدرک خود بوده اند. اخراج و عدم ثبت نام این دانشجویان به صورت شفاهی به آنان ابلاغ شده و از اعلان حکم کتبی، مانند موارد پیشین پرهیز شده است.
بنا به گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی،شيدا نيکروان، نريمان افشار، فواد نمايی، ارسلان سعيدی، مهسا مشکين، سها يزدانی، فريور يزدانی، ميلاد محرمی، فائز صميمی، رامين درخشان، نغمه رستگار، ساغر اقدسی، فواد خانجانی از دانشجویانی هستند که ابلاغ شفاهی اخراج خود را تا 23 شهریور ماه دریافت کرده اند.
اگر چه مدیریت سازمان مدیریت صنعتی اصفهان، اعلام نموده تمام سعی خود را برای جلوگیری از این حکم ناعادلانه خواهد نمود، اما تا به حال تغییری در شرایط این دانشجویان صورت نگرفته است. مسئولین امور، از ابراز نام ارگانی که دستور این حکم را داده خودداری نموده اند اما بنا بر اساس اظهارات تعدادی از کارکنان این سازمان، سپاه و وزارت اطلاعات عامل این اخراج ها بوده اند.
اخراج دانشجویان بهایی، هر روز دامنه اش را بیشتر می گسترد.این تبعیض و ظلم آشکار علاوه بر محروم کردن این جوانان از حق مسلم تحصیل، اشتغال و موقعیت کاری را نیز از آنها می گیرد. تلاش مسئولین ایران علاوه بر فشارهای روانی بر این جوانان، ایجاد اختناق اقتصادی بر جامعه بهایی ایران است تا به گمان باطل خود این گروه از جامعه ایرانی را از حرکت وابتکار و امید باز دارند یا روانه دیاری دیگر سازند. البته این راهی ست که به ترکستان ختم خواهد شد؛ زیرا که تمام این کوششها و آب در آسیا کوفتن ها پیش از این نیز به شکل های دیگر در ارتباط با جامعه بهایی صورت گرفته اما...

* تصاویر از سایت رهانا گرفته شده است

هیچ نظری موجود نیست: