سه‌شنبه، مهر ۶

رقص آتش در دل نمایشگاه مبلمان یک شهروند بهایی!



نا امنی و وحشت هر روز گوشه ای از این مرز و بوم را به آتش می کشد. از ترور پزشکان گرفته تا آتش زدن خانه و مغازه و تخریب گورستان و این بار سوزاندن نمایشگاه مبلمان یک شهروند بهایی.
بنا به گزارش خبرگزاری هرانا، نمایشگا مبل طلعت احراری واقع در شهرستان کرج در نیمه شب اول مهر ماه در شراره های آتش سوخته است. افرادی به ظاهر ناشناس با شکستن شیشه مغازه و پرتاب مواد آتش زا، این محل را به آتش کشیده و از محل فرار کرده اند.
این ناامنی به طور خاص در سمنان با آتش زدن مغازه و شکستن شیشه خانه ها و اتوموبیل بهاییان این شهرستان، دیده شده است. سوزاندن محصولات کشاورزی یک پیرمرد بهایی در خِبر کرمان و جزین سمنان و نیز رفسنجان از دیگر نمونه های این خرابکاری ست. چند ماه پیش باغ بزرگی از بهاییان مرودشت به همراه درختانش به دست افرادی ظاهرا ناشناس تخریب شد. سوزاندن گورستان بهاییان مشهد و سنگسر نیز از دیگر شاهدان این ماجراست. تخریب و با خاک یکسان کردن روستای ایول در عرض 48 ساعت، نشان از حمایت دولت یا لااقل بی تفاوتی ایشان از این گونه نا امنی هاست.
حال بهاییانی که هر روز دستگیر می شوند و جان و مال و آسایششان به تاراج و تالان می رود " اقدام علیه امنیت کشور " می کنند یا کسانی که اجیر و مزد بگیرند و دستگاههای امنیتی با آن همه توانایی زبانزدشان قادر به دستگیری شان نیستند؟

هیچ نظری موجود نیست: