شنبه، آبان ۲۹

تهدید شهناز رنجبر(اولادی) از شهروندان بهایی قائم شهر


شهناز رنجبر از شهروندان بهایی قائم شهر که پیش از این در 17 خرداد ماه سال جاری و پس از احضار به اداره اطلاعات این شهرستان دستگیر شده بود، در ماه جاری دو تهدید تلفنی دریافت کرده است.
در تاریخ 8 آبان طی یک تماس تلفنی از خانم شهناز رنجبر خواسته شد که به دادگاه انقلاب ساری مراجعه نماید. وقتی ایشان گفتند که بدون احضاریه و حضور وکیلشان در دادگاه حاضر نخواهند شد، فرد پشت خط گفت که در صورت عدم مراجعه حکم غیابی برایش صادر می کنند.

امروز (29 آبان) دوباره با خانم رنجبر تماس گرفتند و گفتند که به دادگاه انقلاب ساری برود. ایشان همان حرفهای دفعه ی قبل را زدند و گفتند بدون احضاریه و بدون حضور وکیلشان در دادگاه حاضر نخواهند شد.

باز هم فرد پشت خط تهدید کرد که در صورت عدم مراجعه حکم جلب ایشان صادر خواهد شد. در این لحظه خانم رنجبر گفت جرمی مرتکب نشده که بخواهند حکم جلب برایش صادر کنند. فرد پشت خط جواب داد که خانم، مثل اینکه شما نمی دانید جرمتان "تبلیغ بر علیه نظام" است.

به نظر وکیل خانم رنجبر این تماسها فقط به جهت تهدید و ارعاب ایشان و خوانواده یشان است؛ و ظاهراً قصد دارند، تلاش کنند تا خانم رنجبر را بدون حضور وکیلش محاکمه کنند.

هیچ نظری موجود نیست: