چهارشنبه، دی ۱

تفتیش منزل خانواده قنبری از شهروندان بهایی ساری و مراجعه برای دستگیری فتانه نوری

هنوز جوهر قلم پدر امید قنبری بر نامه ای که حاکی از درد و رنج وارد بر خانواده اش بود، نخشکیده، که ماموران اطلاعات ساری، ظلم های دیگری بر این خانواده وارد آوردند.
پس از دستگیری امید قنبری، شهروند بهایی ساری، مامورین امنیتی این شهرستان، برای دستگیری همسرش فتانه نوری، به خانه وی رجوع کردند. بعد از ظهر روز یکشنبه 28 آذر ماه 89؛ این افراد قصد داشتند تنها با ارائه حکمی دست نویس، این زن جوان را دستگیر کنند.
مامورین امنیتی ساری ابتدا به منزل پدر فتانه نوری مراجعه کردند و چون فردی را در محل نیافتند، روانه خانه پدر شوهر وی یعنی آقای قنبری شدند. این بار نیز مانند بسیاری از موارد پیشین خود را با عناوین دروغینی چون پستچی معرفی کرده و داخل منزل خانواده قنبری شدند.
با وجودی که هیچ حکمی مبنی بر تفتیش منزل در دست نداشتند، محل را زیر و رو نموده و کتب، تصاویر، نوار های کاست و سی دی های مربوط به آیین بهایی، یک جلد قرآن مجید و نیز رسیور ماهواره این خانواده را ضبط کردند. تفتیش این مامورین همراه با بی حرمتی نسبت به بنیانگذاران آیین بهایی و نیز افراد خانواده بود. این افراد همچنین از رویا قنبری خواهر امید قنبری به طور شفاهی خواستند تا فردا صبح خود را به دفتر اطلاعات ساری معرفی کند.




.

هیچ نظری موجود نیست: