چهارشنبه، دی ۱

دستگیری انیسا صفریان از دانشجویان اخراجی بهایی



اخراج از دانشگاه و محرومیت از حقوق اولیه شهروندی کافی نبود، دستگیر هم شد. گویا ظلم به نهایت نرسیده و هنوز هوسِ سیری ناپذیر ظالمان در این خطه سرسبز، آرام نگرفته است.

در ادامه آزارهای روز افزون بر بهاییان مازندران، انیسا صفریان از جوانان بهایی بهشهر در 29 آذرماه 89 دستگیر شد. نیروهای امنیتی این شهرستان شرقی مازندران، ساعت 7:30 بامداد این روز به منزل خانواده صفریان یورش برده و اقدام به تفتیش منزل این خانواده نمودند. مطابق معمول، کتب و جزوات و سی دی های مربوط به آیین بهایی، دو عدد کیس کامپیوتر و نیز موبایل انیسا، از غنایم این مامورین در آخرین روزهای پاییز امسال بود.

این افراد پس از جست و جوی منزل، انیسا صفریان، دختر خانواده را نیز به همراه خود بردند. قابل ذکر است که این دختر پیش از این به علت "اعتقاد به آیین بهایی" از دانشگاه علم و صنعت بهشهر اخراج شده بود. وی دانشجوی رشته ریاضی کاربردی این دانشگاه بود.

و باز هم تلویزیون را روشن می کنی و لبخند آقای محمد جواد لاریجانی را می بینی که دم از آزادی و حقوق بشر در ایران می زند و ادعا می کند : "بهاییان در ایران از حمایت قانون برخوردارند و بیش از ۳۰۰ بهایی دانشجو و معلم در دانشگاه های ایران وجود دارد".

هیچ نظری موجود نیست: