دوشنبه، دی ۳۰

موج بلا بر ساحل مازندران











دریای خزر موجی دیگر بر ساحل قائم شهر کوفت و کفهای هجوم نا بهنگام را بر خانه 4 بهایی دیگر پاشید. ظهر روزیکشنبه 29 دی ماه بار دیگر قائم شهر شاهد دستگیری 4 خانم بهایی بود. فرزانه احمدزاده(فناییان)، امیلیا فناییان، شهناز سعادتی(نوع خواه)، ترانه سنایی(همسرمسعود عطاییان که اکنون در زندان به سر می برد) در ساعت 13:30 بعد از ظهر این روز توسط نیروهای امنیتی مازندران بازداشت و به محل نامعلومی برده شدند. گزارشات حاکی از برخورد نامناسب مسئولین با این 4 نفر می باشد.
منازل هر 4 بازداشت شده، پیش ازاین در 15 دی ماه توسط نیروهای امنیتی ساری مورد هجوم و تفتیش قرار گرفته بود واز این 4 خانم نیز به زورتعهد گرفته شد که به اداره اطلاعات ساری مراجعه نمایند .
از آنجا که در بازداشتهای فراگیر اخیرمازندران برخوردهای نامناسبی با بهاییان بازداشت شده صورت گرفته و به خصوص درباره خانم سهیلا مطلبی که در2 آذرماه توسط همین نیروها دستگیر شده بودند شرایط سختی تحمیل شده، نگرانی فراوانی از آزار و اذیت بر این 4 خانم وجود دارد. این در حالی ست که در خبرهای اولیه منتشره از دستگیری 5 نفر سخن به میان رفته.
بی تابی و بی قراری بر پیشانی مامورین دولت می درخشد. هر چه می برند ، تهدید می کنند، تهمت و افترا می زنند، رسانه ها را از گنداب دروغ می آکنند باز هم بی فایده است. چرا به این سوال پاسخ نمی دهند که در بهاییان چه می‌یابند که چنین از آنان بیمناکند؟
*تصاویرفوق از راست به چپ متعلق است به امیلیا فناییان و مادرش فرزانه احمد زاده

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ای سروناز، گوشه صحرا چه می کنی؟
بی کس غریب یکّه و تنها چه می کنی؟

باغت کجاست آب روان کو شکوفه کو؟
اینک کنار صخره صماء چه می کنی؟

مائیم و پایداری و آئین دوستی...
ای تند باد زحمت بیجا چه می کنی؟

ناشناس گفت...

jomohori eslami yani dorog yani nefrat yani tars az vageyeat ve be hamin dalil ast keh az bhaeii keh hagigat azadi ast nefrat darad