چهارشنبه، دی ۲۵

طلوع دگر بار بیداد از افق تهران (خبر تکمیل شده)













سپیده دم امروز تهران، با هجوم به منازل تعدادی از بهاییان تهران سر برآورد. ساعت 6 صبح 25 دی ماه عوامل وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به خانه های شهریار سیروس، ریاض سبحانی، ژینوس سبحانی، دیدار رئوفی، پیام اغصانی، گلشن سبحانی ، شاهرخ طائف،نیما حقار، چنگیز فناییان، مینو ساسانی، عزیز سمندری و هما اعتمادی هجوم بردند. این افراد با لباسها و ماشینهای شخصی به در خانه این افراد مراجعه کرده ولی در ابتدا صاحبخانه ها را از هویت واقعی خویش مطلع ننموده اند. جالب توجه آنکه این افراد قبل از ورود به منزل شهریار سیروس خود را ماموری دارای برگه احضار به کلانتری معرفی کرده بودند در حالیکه در پاسخ به گلشن سبحانی خود را مامور پست(آن هم در ساعت 6 صبح!) خواندند و در ار تباط با منزل عزیز سمندری ابتدا از سرایدار ساختمان خواستار باز کردن در شده و ناگهان پشت در ورودی آپارتمان ظاهر شده و با زنگهای بی امان خود صاحبخانه را مجبور به گشودن در نموده اند. متعاقب این امر به شرکت عزیز سمندری رفته و به تفتیش محل کار وی پرداخته اند.
گرچه برخورد این بار ماموران با خانواده‌های بهایی با احترام صورت پذیرفته و ماموریت خود را با نشان دادن حکم آغاز کرده اند ولی تمام عکسهای مربوط به دیانت بهایی، عکسهای دسته جمعی، کامپیوترها و لپ تاپها، کتابهای مذهبی و در بیشتر موارد گوشیهای موبایل افراد و در مواردی مدارک شخصی افراد خانواده را ضبط کرده اند.
در این یورش بامدادی وزارت اطلاعات، از افراد نامبرده فوق، ژینوس سبحانی، پیام اغصانی، عزیز سمندری، شاهرخ طائف؛ دیدار رئوفی دستگیرشده و تا کنون اطلاعی از ایشان در دست نیست. ولی در ارتباط با شهریار سیروس، گلشن سبحانی ، ریاض سبحانی ،مینو ساسانی ،چنگیز فنائیان،نیما حقار وهما اعتمادی تنها به جست و جوی منازل و ضبط وسایل ایشان بسنده کردند.
این هجوم در حالی ست که 8 ماه تمام از دستگیری 7 مدیرجامعه بهاییان ایران موسوم به "یاران ایران" می گذرد. این 7 نفر که در حال حاضر در زندان اوین محبوس می باشند بدون تفهیم اتهام و حکم و کاملا بلاتکلیف در زندان به سر می برند و مدتی ست که از ارتباط با سایر زندانیان زندان اوین ممنوع شده اند.
این هجومهای پیاپی و گسترده در سر تاسر کشور عزیزمان، نشان از اضطراب و استیحاش مامورین کشوراز باورهای آیین بهایی و آگاهی ایرانیان ازعقاید و وضعیت اجتماعی ایشان دارد. آیا در این آگاهی چه می یابند که چنین بر می آشوبند و پیاپی، واهمه خود را با چنین دستگیریهای بامدادی آشکار می سازند؟ در این عیان شدن ظلم و بیدادی که بر بهاییان و سایر اقشار ایرانیان می رود چه می بینند که می گیرند، می برند و به زندان می افکنند و دهانها را می بندند؟

۳۸ نظر:

ناشناس گفت...

گاهي از اسلام نا اميد ميشوم. اين همان اسلام است آيا؟؟ متاسفم

ناشناس گفت...

دعا!

ناشناس گفت...

من اسلام را دوست دارم.اما از مسلمانان میترسم

ناشناس گفت...

آه...

ناشناس گفت...

ممنون از خبر

ناشناس گفت...

parvaz ra mamnoo mikonid ama ba jooje haye neshaste dar ashyane che mikonid.giram ke mizanid giram ke mikoshid ba rooyeshe nagozire javane che mikonid???????????????????

ناشناس گفت...

اي اهل عالم! مذهب الهي از براي محبّت و اتّحاد است، او را سبب عداوت و اختلاف منمائيد.
(امّا صد افسوس ...)

ناشناس گفت...

شعله امر الهی را زجاجش بادهاست

ناشناس گفت...

akhe shomaha donbale chi migardin ,fek konam marizin , azatoon motanafferam , ishalla oon donya jazasho bebinin , asan shomaha midoonin oon donya chiyee ???? manzooram shoma mosalmoonas !!!!!!

ناشناس گفت...

vagt tang ast va ahange motreb nazdike be enteha

ناشناس گفت...

ingoone be,be rasmiat residane dianate bahai komak mikonand.adoo shavad sababe kheyr agar khoda khahad.ma hamelane payame elahi hastim,va khoda be har shekl ke bekhahad payamash ra tavassote ma haml mikonad

ناشناس گفت...

سنگ در برکه می اندازند ومی پندارند با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد.کی به انداختن سنگ پیاپی در آب ،ماه را می شود از حافظه آب گرفت؟

Shima گفت...

دوستان عزیزم پیشنهاد می کنم مناجات "نام مبارک" رو بخونید و برای این عزیزان دعا کنید.

ناشناس گفت...

همیشه اینو یادمون باشه که بعد از هر بحران.. پیروزی قرار دارد. پس امیدمان را دوچندان کنیم:)

ناشناس گفت...

ظلم ظالم ،جور صياد
آشيانم داده بر باد.

ناشناس گفت...

آفتابگردان عزيز:
من هم اسلام رادوست دارم ،مسلمانان را نيز دوست دارم امااز مسلمانان نا مسلمان چه بگويم؟

طبرسی گفت...

من از رگبار هذیان در تب پاییز میترسم

از این اسطوره های از تهی لبریز
میترسم

به شب تندیس هایی دیدم از تاریخ شمع آجین

به صبح از خواب گرد روح وهم انگیز
میترسم

برایم آنقدر از گزمه های شهر شب گفتند

کزین همسایگان از سایه خود نیز
میترسم

حقیقت واژه ی تلخی است در قاموس نا پاکان

من از نقش حقیقت های حلق آویز
میترسم

نمیترسند
از ما و من

این تاراج گر مردم
به تاراج آمدند
این نا کسان
برخیز
میترسم

ناشناس گفت...

لطفا در مورد آقاي فنائبان خبر دقيق تري منعكس فرمائيد .پيگير اخبارتان هستيم.با سپاس بيكران

پيام

Unknown گفت...

ey zalemane arz ,az zolm daste khod ra kotah namaeed . ke ghasam yad kardeam az zolme ahady nagzaram.

ناشناس گفت...

Hi,
for the last 30 years , this a kind o story we are dealing with and everybody is seak abd tired of this government and the pressure on the Baha'is my father was killed 29 years ago and now my best friend is in the prison.
it seems like a never ending problem we have to face

salamati گفت...

" ناله عدل بلند است و حنین انصاف مرتفع ..."

نه تنها جامعه مظلوم بهاییان ایران مورد حملات بیرحمانه دولت به ظاهر اسلامی ایران واقع شده اند ، بلکه اقشار گوناگون هموطنان عزیز و مظلوم ایران نیز مورد حملات موشکباران ظلم و اعتساف ، خشونت علیه زنان و کودکان ، معتاد نمودن جوانان به موتد مخدر ، سبک دانستن مقام علمی و اغفال نمودن دانشجویان ، بهره کشی از نیروهای انسانی برای اهداف اقتصادی و سیاسی بدون توجه به اصول کرامت انسانی و ..... همه مظاهر جور و طغیان و بیرحمی نسبت به تمام مردم عزیز ایران است.

ملت ایران لحظه به لحظه مورد آماج موشکباران و بمباران ددمنشانه حکومت ترس و و حشت مرتجعترین و مخوفترین و متعصبترین حکومات دنیا هستند . امیدوارم خداوند نجات بخش انسانهای بیگناه از دست این نفوس بی ایمان و خدا نترس باشد. آمین

ممنون از خبر نامه خوب شما . ّا آرزوی توفیقات بیشتر شما

Unknown گفت...

man be onvane yek bahai be tamame iraniane gheire bahaie iran tosye mikonam ke be be ketabhaye tarikhye dyanate bahai ke tahrif nashode ast ra bekhanand va haghighat ra khod kashf konand(khorshid hamishe poshte abr nemima
nad).

ناشناس گفت...

wow so bad

ناشناس گفت...

wow.so sad for eslam

ناشناس گفت...

ای ظالمان ارض
از ظلم دست خود را کوتاه نمایید که قسم یاد نمودم از ظلم احدی نگذرم و این عهدی است که در لوح محفوظ محتوم داشتم ... . (( کلمات مبارکه مکنونه))

Unknown گفت...

چه قدر انسان ناراحت می شود که انسان ها نسبت به همنوعان خود چنین رفتار های انجام می دهند .

ناشناس گفت...

من هم فکر میکنم اگر امیدمان را زیاد کنیم خیلی بهتر می توانیم با مشکلات مبارزه کنیم و بجای اینکه با این افراد به جدل بپردازیم بیایید همگی در حق شان دعا کنیم تا هر چه زودتر از این جهالت و نادانی به حقیقت پی ببرند.

ناشناس گفت...

AL I COULD SAY IT'S JUST TO PRAY THERE IS NOTHING WE CAN DO AT THIS MOMENT , ESPECIALLY WHEN I AM SEEING MY COUSIN HE'S ALREADY IN JAIL IN WHERE NOBODY KNOWS , EVEN HIS BELOVED WIFE

ناشناس گفت...

Man be in Azizane dar band Hasrat mibaram.
Khoda Poscht wa panaheschan baschad.
Way bar man ke omram be enteha resid wa natawanestam kare mosbati andjam daham.

ناشناس گفت...

cheraghe izadi gar barafrozad. Har an kas ke pof konad rishash besozad

محمد جواد گفت...

تاریخ نشون داده که هیچ دولتی برقرار نخواهد موند مهم دین و مذهب افراد نیست مهم انسانیت ما هستش که هر روز رنگش کمتر میشه ......... خاک کاهو تو سرشون با این مملکت داری کردنشون که همه دارن به خون هم تشنه میشه کجا رفت صفا و صمیمیت بین افراد ؟ آخه واسه چی این همه تضاد طبقاتی هست ؟ آخه
حرفای زیادی توی این دلم مونده که بزنم ولی چیکار کنیم که دهنمون رو با مشت و لگد بستن ...

از شیراز

ناشناس گفت...

http://www.negah28.info/mambots/content/plugin_jw_allvideos/jw_allvideos_player.swf?file=http%3A%2F%2Fwww.negah28.info%2Fimages%2Fstories%2Fvideos%2Fhamvatan.flv

دم جنبانک گفت...

http://linkadeh.blogspot.com

ناشناس گفت...

مرسی ژیلا -آفتابگردون عزیز بهتر بگی من اسلام و مسلمانان واقعی زا دوست دارم و نه مسلمان نماها رو
2-تو روحی 2 مطلبی به نام خاک هست که اینها همون خاکند
3-من داستانی در این مورد نوشتم که هر کی بخواد میتونه به luckyman20041@yahoo.com بزنه تا براش بفرستم
4-به امید اینکه همه با ظهور واقعی آشنا بشن و صلح و وحدت جهانی اتفاق بیفته

ناشناس گفت...

از نوع بیانتون نوعی جانبداری به نظر می آید.
باید بگم اگر چه من بهاییان زیادی می شناسم که خیلی انسانهای پاک و شریفی هستند اما این از قوانین هر دولتی است که ادیان متفرقه اجازه ترویج ندارندو گناه این افراد ترویج دینشان است. ترس مأموران هم از ظاهر بینی و کوتاه فکری امثال ماست. چون بهائیان با فروش کالاهای بسیار ارزون و تفریحات رایگان و بسیاری دست و دلبازیها سعی دارند و تا حدی هم موفق شده اند که مردم ساده لوح و بعضا همیشه گرسنه را بدین روش تحمیق کرده و به دین خویش هدایت کنند.
البته می توان ساکت بود تا بالاخره یه روز یکی از همین ادیان متفرقه آنچه را که امروز صهیونیست (دلم نمی یاد بگم یهودیان چون اونقدر یهودیان با شرف و انسانند که توهین می شه اگه این حیوانات رو به یهویان نسبت داد)بر سر مسلمین می یارند، بر سر ما بیاورند و چه بسا بدتر.
من به شخصه کماکان از دعوتها و مهمانیهای معارفه و تبلیغاتی این دسته افراد با خبر هستم و می دونم که از چه فریبی استفاده می کنند.

Unknown گفت...

من مسلمون زاده هستم ولي مسلمون نيستم. من خدا پرستم . هميشه از دين بيزار بودم چون در تمام تاريخ باعث كشت و كشتار شده . هميشه يه عده مظلوم بودند و يه عده ظالم . هر زماني هم كه يه خبر اينطوري ميشنوم بيشتر متنفر ميشم. . همتون مواظب خودتون باشين تا يه روز شما ظالمين روي زمين نشين تاريخ نشون داده هميشه اونطور كه بايد نميشه .

Unknown گفت...

من مسلمون زاده هستم ولي مسلمون نيستم. من خدا پرستم . هميشه از دين بيزار بودم چون در تمام تاريخ باعث كشت و كشتار شده . هميشه يه عده مظلوم بودند و يه عده ظالم . هر زماني هم كه يه خبر اينطوري ميشنوم بيشتر متنفر ميشم. . همتون مواظب خودتون باشين تا يه روز شما ظالمين روي زمين نشين تاريخ نشون داده هميشه اونطور كه بايد نميشه .

fadayebasij گفت...

والله به ما مردم ایران باید جایزه بدهند. با این همه تحریمهای اقتصادی،برداشتن یارا نها، بالا رفتن وحشتناک قیمتهای همه چیز، نرخ تورّم از دست در رفته، بیکاری، گرسنگی و ما هنوز زنده هستیم. برنج،گوشت ، نان، کم بود بنزین هم سر به آسمان گذشته. تهران از نظر هوا کثیفترین شهر دنیا شناخته شده این فقط به خاطر بنزین تصفیه شدهٔ در ایران که نه فقط کثیف هست بلکه سمی. به خاطر رفتارمون هیچ شرکتی نمیخواهد در ایران سرمایهگذاری بکند. جهانگردان را هم خودمون خیلی وقت پیش فراری دادیم. فقط منتظره امام زمان هستیم تا بیاید تا وضع درست بشود. ایکاش ما جای پاسدارها و آقایان و آقا زدگان بودیم و در حالیکه منتظره آمدن امام زمان هستیم شکم هامون پر بود و بانک هامون در آلمان پره پول و کلیقراردادها تو دستمون بود. آی امام زمان تو کمرتون بزنه.