پنجشنبه، اردیبهشت ۹

سمینارهای دروغ بافی در هفته ای که گذشت!

در ادامه تلاش دولت ایران برای تحریک مردم و مسموم کردن اذهان دانشجویان، معلمان، اساتید و روحانیون بر ضد بهاییان، سمینارهای دیگری در این هفته برپا شد.
" دوره‌هاي "مرزباني از معارف اهل بيت(ع) یکی از این دوره های کارگاهی ست که توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در شهرهای بابل و ساری برگزار شده است. بنابر گزارش خبرگزاری فارس،" دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سال 88 موظف به اجرای برنامه های آموزشی، علمی و تخصصی ویژه مناطق آسیب پذیر شده است" یکی از موارد مطرح شده در این سمینارها موضوع " بهاییت" است.
محمد علی سلیمانی، "مدير آموزش‌هاي مناطق خاص معاونت فرهنگي ـ تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم"( چه عنوان بلند بالایی!)اعلام داشت که : "در سال گذشته 32 دوره با عنوان« مرزباني از مكتب اهل بيت» در سراسر كشور برگزار شد و مخاطبان اصلي آن نيز فضلا، روحانيون سطح دو و نخبه استان‌ها اعم از روحانيون مستقر در طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد استان‌ها بودند."
این مسئول از نتایج مثبت این سمینارها اعلام امیدواری کرد و ابراز داشت که به زودی در دانشگاهها برای اساتید، روسای دانشگاه، مسئولین نهاد مقام رهبری و نیز دانشجویان نیز چنین جلساتی برگزار خواهد شد.
سلیمانی اضافه کرد که تا کنون 4000 نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند. وی همچنین افزود: "هم‌اكنون دو دوره بهائيت در شهرهاي بابل و ساري "در حال برگزاري است.
سلیمانی تاكيد كرد: اين دوره‌ها يك هفته به طول كشيده و به صورت كارگاهي و تمام وقت برگزارمي‌گردد. "
البته اثرات مثبت این دروغ پردازی و تحریک را می توان مشاهده کرد. دستگیری های گسترده در مازندران، تخریب اموال عمومی و باغ بهاییان در مرودشت و سمنان، پلمپ مغازه ها و ...

در راستای ایجاد این ناامنی های سازمان دهی شده، روزنامه های طرفدار دولت نوید برپایی همایش دیگری را در شهر ساری دادند. این همایش در 14 اردیبهشت ماه با عنوان " نقدی بر فرقه بهاییت" به سخنرانی محمد بیات برگزار خواهد شد. به نظر می رسد مخاطب این سمینار دانشجویان این استان به خصوص دانشجویان علوم انسانی هستند زیرا سمینار در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی تشکیل خواهد شد.


برای بررسی موارد مشابه(برگزاری سمینارها) می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http://khabarnavard.blogspot.com/2010/04/blog-post_22.html

هیچ نظری موجود نیست: